Crumb 17 Posted August 6, 2020 Ostatnia Prosta? Daaawno nic nie pisaliśmy, ale to bynajmniej nie znaczy, że nic nie robimy! Od ostatniego devbloga (luty) pojawiło się tak dużo rzeczy, że ciężko je wszystkie zliczyć i opisać, ale spróbuję Z góry mówię, że będzie mało czytania, filmów i gifów, co wynika nie tylko z mojego lenistwa i braku czasu, ale głównie z tego, że chcielibyśmy, abyście sami zobaczyli te mechaniki i przekazali odpowiedni feedback podczas beta testów. Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w testach wpadnij na naszego Discora na kanał Testowanko > zapisy. Przy okazji, niezmiennie i niezmiernie, chcielibyśmy podziękować naszym patronom na Patreonie: Darkowi, M Klemensowi oraz szczególne podziękowania dla naszych naczelnych Ninja: Niciana i HoStUUU, którzy nieprzerwanie wspierają nas od marca (ale nie tylko!). Wielkie Wam wszystkim dzięki!. Jeśli ktoś chciałby wesprzeć naszą pracę, będzie nam niezmiernie miło - https://www.patreon.com/oesis. Zmiany ogólne Może na początek mapa centrum, niech to da ogólny zarys jaki ogrom pracy został do tej pory włożony. Jeśli kogoś to martwi - okolice Paleto i Sandy, również są bogato obłożone. Brak AI, czyli ruchu ulicznego, częściowo kompensujemy dynamicznym respawnem samochodów w losowych lokalizacjach na całej mapie. Liczba i miejsca pojawiających się samochodów powinna pozwolić na komfortowe prowadzenie rozgrywki. To co widać na mapie to jest tylko część rozgrywki. Od początku nam zależy, aby rozgrywka była niespotykana, więc mamy całą masę interaktywnych obiektów, które działają wszędzie. Mam na myśli np. bankomaty, automaty do napojów/kawy/papierosów, stacje benzynowe, rośliny, śmietniki i inne. W praktyce oznacza to, że jeśli znajdziesz interaktywny obiekt na mapie, to możesz mieć pewność, że będziesz mógł go użyć (w przeznaczony dla niego sposób) w dowolnym miejscu gdzie się znajduje. Próbujemy osiągnąć efekt, w którym rozgrywka jest mocno oparta o crafting i zawody. Policjanci i złodzieje Mechaniki policyjne są krótko mówiąc obszerne i dopieszczone. Wszystko co widać poniżej w tablecie policyjnym jest w pełni funkcjonalne. Jeśli chcecie zobaczyć to w szczególe - zapraszamy na beta testy, podczas których możesz wcielić się w policjanta. Doszły możliwości włamań, kradzieży samochodów (i tajnego systemu pasera!). Zdrowie System zdrowia również będzie oparty o system przedmiotów i zawodów. Posiadając odpowiednie przedmioty będziemy mogli z niektórych chorób uleczyć się sami, jednak zawód medyka będzie robić to skuteczniej. Rozgrywka Do kasyna doszła gra w pokera Samochody dorobiły się dodatkowych możliwości: Niektóre elementy UI przeszły większy lub mniejszy facelifting: Dodano możliwość rywalizacji w wyścigach. Możliwość legalne handlu pojazdami Pojawiły się sklepy... łowiska… ...stacje benzynowe I wiele, wiele innych (serio! przykład - śmieciarz, zlecenie dostępne jedynie, gdy śmietniki w grze zostaną zapełnione przez graczy), których opisanie zepsuło by rozgrywkę i zabawę z odkrywania. To kiedy startujemy? Chcielibyśmy, abyście mieli czas pograć zanim wyjdzie Cyberpunk 2077 i piszę to w szczerej nadziei, że obecna data premiery nie zostanie kolejny raz przełożona :). Nie chcemy się jeszcze konkretnie deklarować, bo brakuje kilku kluczowych mechanik, które dopełnią serwer, ale ostatnimi czasy zaczęliśmy dostrzegać metę (a tak naprawdę start, bo po nim mamy już zaplanowane całe mnóstwo kolejnych mechanik i zmian). Dzięki i mamy nadzieję do zobaczenie na serwerze (lub w kolejnym blogu, chociaż nie jestem pewny czy będzie ;)). Zespół Oesis. 3 Share this post Link to post Share on other sites